PREKIŲ PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS
PREKIŲ PRISTATYMAS
1. Prekės yra išsiunčiamos per 1-3 darbo dienas į Jūsų nurodytą vietą arba pasirinktą paštomatą.
2. Pristatymas yra nemokamas visoje Lietuvoje, kai užsakymas viršija 30 eurų sumą, kitu atveju (jei suma nesiekia 30 eurų) pristatymas kurjeriu į namus kainuoja 4 eurus, pristatymas į paštomatą - 3 eurus.
Prekes į namus pristato kurjerių įmonė „OMNIVA“, kurios darbuotojai susisieks su Jumis, bei susitars kada ir kur Jums patogiausia priimti prekes. „OMNIVA“ kurjerio darbo laikas: 8:00 - 17:00 val. Užsakydami prekes nurodykite adresą, kuriuo Jus galima rasti darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val.
Dėl siuntų į užsienį susisiekite el. paštu info@proplus.lt .
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo, savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
1.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
1.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
1.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
1.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų
nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
1.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę
sumokėtus pinigus.
2. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.
3. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 1 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
4. Jeigu pirkėjas nepateikia pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 1 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
5. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
6. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 1 ar 5 punktuose nurodytų reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
7. Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
8. Pardavėjas ir/ar pirkėjas, jeigu pageidauja, gali dalyvauti įvertinant prekės kokybę.
Iškilus papildomiems klausimams skambinkite +37060131733 arba susisiekite el. paštu info@proplus.lt
Kontaktai
info@proplus.lt
+370 612 34567
© 2025 Profesionalus pliusas. Visos teisės saugomos.
Informacija
Profesionalus pliusas, MB
Įm.k. 307088059
PRO plus naujienlaiškis
Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir pirmieji sužinokite apie naujienas ir specialius pasiūlymus!
